Inställd match, Fika & Risotto

När Danel vilat i två timmar ringde Daggen vid halv fyra och sa att kvällens match blivit inställd. Vi trodde självklart han skämtade men tyvärr inte, motståndarlaget Morzine hade varit med om en bussolycka. 
 
Vi vet inget mer än att några spelare ligger på sjukhus men hur allvarligt det är vet vi inte. De ska mötas fem matcher nu i kvartsfinal så Imorgon blir det match i vanlig ordning och kvällens match spelas på söndag. 
 
Istället följde Daniel med mig in till stan för jag skulle in och fika. Vi satte oss på det vanliga fredagshaket med Max, Marie-Pier, Gaelle och Nolwenn.
Goda kako. och en mocchiato! 
 
 
Istället lagade jag en jätte god fredagsmiddag av det vi hade hemma. Fetaost&olivfylld kyckling med en krämig risotto med grädde och mycket parmesan som blev över från gårdagens och lunchens köttfärssås. Oj vad gott! 
 
 
Nu Lets Dance och gotte!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0