OS och MS Project

Idag på morgonen köpte vi hem ViaPlay en månad så att vi kan kolla OS och följa med någorlunda. Kul! 
 
 
Har at inte sett så mycket idag för till skillnad mot Sverige där man annrs bara slår på tvn måste vi se det genom datorn eller på Ipaden.
Daniel tog med paddan på bussresan idag och jag har äntligen (igår kväll) lyckats ladda ner MS Professional Project så idag efter lunch påbörjade jag min första del i modul 2 i plugget. Svårt men kul! 
 
 
Vi ska lära oss använda verktyget till projekt så idag har jag börjat på Grundplanen. Det är två andra delar som ska göras därefter och sedan skickad för att granskas av gruppmedlemmarna. 
 
Det betyder alltså att jag ska granska fyra andra personers arbete, kul!?
 
"Man lär sig av varandra" som man brukar säga! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0