Sol och långsamt kaffe

God morgon! 
 
Vaknade av mig själv vid åtta tiden och sitter nu med en kopp kaffe och njuter av att titta ut genom fönstret, molnfritt och sol. 
 
Igår kväll när jag gjort chokladmousse taopafe jag vispen/mixstaven på kaffepannan som stod i diskhon.. Som såklart gick sönder. Grr!
Varför Therese?! (typiskt mig)
 
 
Tur vi har en till så morgonen var räddad men den är SÅ SLÖ så det är helt sjukt.. Tar en halvtimme att brygga fyra koppar till mig.
Vilken tur (igen) att man inte har bråttom på morgnarna längre..
 
Idag skiner solen i Dijon och inte ett moln syns till..Åtminstone inte från mitt fönster. Hade varit skönt komma ut men är både lat och ska plugga plus söka jobb. Men får ta nig ut och göra något senare..
innan hockeyn ikväll!!
 
Ikväll kommer svärföräldrarna och ett par goda vänner till dem. Ska bli jätte kul, verkligen. Varmt välkomna!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0