Sverige i final och svensk köttbullsmiddag!

YEEES Sverige i finalen på söndag!
Idag har jag varit helt färdig och jättetrött plus tt halsen retas igen och kliar. Det kliar varje andetag jag tar och värst är när jag ska sova eller vila. Så ingen bra sömn och ingen vila idag, hur trött jag än var. 
 
Vi skulle gått till en ölbar klockan sju och överraska en spelare i laget men Daniel och Seb ville se Kanadas semifinal så istället lagade jag svenska köttbullar med potatis och gräddsås. Serverades såklart med lingonsylt!
Men var nog lika bra ifall jag har något skit i mig.
 
Kul, Kanada är i final mot Sverige på söndag, spännande. 
 
Go kväll! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0