A Cup Of Tea

I eftermiddag var vi hembjudna några brudar till Nolwenn på fika vid halv fem.
Hon bjöd på te och en sjukt god morotskaka med vispad grädde. 
Trevligt värre!!
 
Det var inte bara ett te att välja mellan. "Nolwenns teashop"
 
Detta valde jag!
  
Som den tefantast jag är (nej) tyckte jag det var gott men framförallt en mysfaktor. Dricker bara te i sociala sammanhang eller när jag är sjuk.
 
 
Merci beaucoup Nolwenn!
 
Nu är klockan sju, jag har ätit middag och ska snart hänga med Lisa (Daggens flickvän) Som är här fram till måndag morgon.
 
Tjingeling!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0