La Causerie Des Mondes

I eftermiddag vid femtiden eller snarare tidig kväll fikade jag med Nolwenn och Gaelle på ett jätte mysigt fik som jag varit på tidigare. Vi bestämde det strax innan och det passade perfekt för jag bejövde komma ut.
Fiket är litet, trångt, alltid fullsatt och med charmig stil. 
 
Drack faktiskt te denna gången för det kändes mysigare, man får nämligen en hel, jätte fin, tekanna per person och det ville jag självklart prova. 
 
De har även flera sorters hemmagjorda muffins.
 
 
Även Gaelles svärföräldrar joinade oss en stund innan Nolwenn och jag tog en snabb sväng på stan I några butiker. Vad mycket folk det var och klockan var över halv sju en lördag. 
 
Blir en kväll by My Own med film och snacks! Skönt ibland..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0