En Söndag.

Överraskade Daniel med sen storfrukost av det vi hade hemma som vi åt i lugn och ro med ett tänt ljus. Pannkakor, juice, ägg, kaviar, knäcke, yoghurt, flingo och såklart kaffe. 
Yummi!
 
Själv vaknade jag täppt vid sju och la mig ute i soffan  fram till nästan halv tio, skönt att bara ligga ner och vila. 
Sen blev det egentid med kaffe, Nyhetsmorgon och Datatid.
 
 
 
Idag har vi roat oss med att tvätta, Daniel har pluggat lite, själv har jag sökt jobb och förberett mig inför kursstarten imorgon. Skrev en presentation om mig själv som var första uppgiften för att sedan delas in i grupper. Är inte helt bekväm med studentportalen än men det ger sig..
Projektledare next!
 
Kursen är på kvartsfart och endast 7,5 poäng så den håller på till i slutet av juni. 
 
 Daniel stack iväg spontant till Mac Callaghan med några i laget så för mig blir det nu lite Gossip Girl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0