Frukostdejt

En frukost med vänner är för mig en av de bästa sätten att starta dagen på. Frukost kan dessutom vara dagens godaste måltid och jag älskar att äta en stor frukost i lugn och ro framför tvn.
 
Nolwenn och jag promenerade till Marie-Pier i det fina vädret strax innan halv elva. Idag har Dijon bjudit på klarblå himmel och sol hela dagen!
 
Marie- Pier bjöd idag på frukost French style med massa godsaker. French toast, banana bread, juice, kaffe, jordnötssmör, nutella, kanadensisk sirap, yoghurt, frukt...
 
Smaskens!
Åtminstone för ögonen för har tappat smaken nu när jag fortfarande dras med förkylningen. Jätte tråkigt!
 
 
 
En bättre start på denna fredag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0