Geox

Salesday!!!!
Klockan tio var jag ute på stan och då hade de flesta butiker redan öppnat. För att vara mig här i Frankrike då jag är uppe längre och sover längre så var tio tidigt för att vara mig men tydligen var jag inte så tidig.
 
Marie-Pier, Linn och jag hade några shoppingtimmar innan jag gick hem för att laga lunch.
 
 
 
Det blev ännu en vända in på stan för mig, by my Own. Jag skulle kanske stannat hemma för kom hely plötsligt hem med ett par Geox skor!
 
Någon som haft sådana och varit nöjd?
De var så sköna men de är för mig rätt höga så måste provgå och fundera!!
But I'm in love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0