Lasagne à la oss

Haft en jätte härlig dag och var på strålande humör efter en skön, effektiv och bra morgon. Kändes som jag studsade fram lite lätt i min gång på väg till yogan med hakan högt upp i vädret, glad. Härlig känsla!
 
Ännu bättre att när jag kom hem för att laga lunch hade Daniel redan varit och handlat. Gud vad skönt, tack!
 
 Kom aldrig ut i det fina vädret i eftermiddags men tog mig äntligen tid åt att kolla jobb och skriva CV samt personligt brev. Det tar tid.
 
 
Ikväll har vi tillsammans lagat lasagne och oj vad det svällde men det rann aldrig över kanten minsann.
 
Nu är resten av familjen samlade hemma hos pappa på middag i Ängelholm. Nu saknar jag er extra mycket bara för det och önskar jag/vi också var med. Lite fick vi vara med tack vare Skype och imorgon är det dags igen när det är middag hos mamma!
 
God kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0