Pizzakväll!!

Vi firade vår 8- årsdag (kväll) med att bara vara hemma tillsammans och göra hemmagjord pizza från grunden. Inget köpt kit denna gången.
Mums! 
 
Har man ingen kavel så får man göra sig med en! Tack pappa för Guinessen du aldrig drack upp:-)
 
 
En del med salami och den andra med skinka, mozzarella och champinjoner. Lite banan hade jag också. Vi tog av det vi hade hemma (chanpinjonerna köpte jag igår dock)
 
Någon dag vill jag sätta mig och kolla igenom alla foton från vår tid tillsammans och minnas allt vi varit med om  ihop och delat.
Lätt att glömma!
<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0