Pluggkompisar

Inte trodde jag att jag och Daniel någon gång skulle sitta och plugga ihop, fast olika ämnen. Idag tog vi med böckerna och datorn till Best Bagel. 
 
 
 
 
Skönt att byta miljö, särskilt när vi båda var super trötta. 
Seb och Daggen kom förbi och joinade oss i nästan två timmar.
 
När vi kom hem var vi helt slut så efter vi ätit choklad och banankaka vilade jag en timme. 
Några vana läshuvuden har vi nog inte någon av oss.. Än! 
 
Nu nu har jag precis pratat en snabbis med Linda på Skype och jag blir lika glad varje gång. Du ger en energi! 


Kommentarer
Linda!

Dito min fina!!

2014-01-30 @ 21:02:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0