Shanti

Yoga i Frankrike och jag är nog ingen bra kombination. Igår skulle jag prova Yoga L'Energie på ett annat ställe, på den vegetariska restaurangen vi åt på faktiskt.
 
 
 
Jätte härlig miljö.. Men det kom bara jag så det blev inget. Istället gick jag hem och lagade lunch sen klockan två gav jag det en ny chans och då var det fyra andra. Majoriteten var äldre män. 
 
Det var en annorlunda yoga och rörelser än jag provat förut, mycket med händerna.
Völdigt lugn men vet inte om jag fick mer energi direkt. Svårt när man måste titta upp hela tiden och koncentrera sig så..
 
Kul att ha testat!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0