Yoga

Då har jag provat yogan!
 
Det är svårt att säga hur yogan verkar vara efter bara en gång men jag har köpt kort för en månad så det ska bli kul att se hur det känns efter ett par gånger. 
 
Det är en liten liten sal som doftade rökelser. Vi var fyra personer, jag och tre äldre kvinnor. En med puckelrygg, en med ont i nacken och en annan som hade väldigt problem att röra sig (kanske har någon sjukdom eller funktionsnedsättning). 
 
Så det var en vääldigt lugn yoga som startade med lång andningsövning och avslappning på franska, sen lite olika stretch övningar. Allt gick långsamt. Det känns inte så professionellt!
 
 
Yogainstruktörens mobil ringde två gånger under passet på EN timme och sista gången svarade hon snabbt. Sånt vill jag INTE ha. Jag är där för att slappna av och vara där och då.
Tekniska prylar får jag min dos av hemma.
 
En sista sak är att bandspelaren hängde sig några gånger.
 
Ja så sammanfattningsvis efter denna gången är jag inte helt nöjd som ni förstår men jag får ge det några gånger till..
 


Kommentarer
pappa

Du kanske kan hjälpa henne med några tips/önskemål om förbättringar typ stäng av mobilen, snälla.

2014-01-06 @ 20:47:15
pappa

Du kanske kan hjälpa henne med några tips/önskemål om förbättringar typ stäng av mobilen, snälla.

2014-01-06 @ 20:47:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0