Ändrade Planer!

Vaknade, satte på kaffe och tog mig iväg till matbutiken redan lite över nio, hemma tio igen. Skönt! Då var 5 koppar kaffe fortfarande inte helt färdigbryggt! Gissa varför jag satte på innan jag stack iväg:) 
 
Förberedde storkok och dagens lunch som blev en av mammas recept som vi växt upp med: Stek köttfärs, kokt ris, majs och "små fina ärtor" i lag och krydda med vitpeppar och salt. Inte svårare än så. Klart att servera! 
 
Tog tog med mig kaffet som var kvar i min termos och min bok ut. På vägen till en park nära oss mötte jag Linn och Marie-Pier som skulle gå till sjön. Ändrade mina planer om parken och gjorde de sällskap istället.
 
Noomi gillade att skåla med mig!!
 
Lac Kir
 
Kiosken har öppnat igen!
 
 
Skönt häng!


Kommentarer
Viola

fina bilder!
Hoppas att du får en fin dag!

2014-03-08 @ 18:43:47
URL: http://weightless.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0