Ännu en dag i solen!

Underbart att vakna till ännu en solig dag och precis som sista tiden, vaknade jag även idag vid halv åtta. Men det är lättare att acceptera när jag vet solen ska skina! 
 
Efter lunch och när Daniel hade åkt vid halv två gick till parken för att möta Marie-Pier och läsa i varsin egen bok. Men det blev i te så mycket av det så jag ska göra ett nytt försök imorgon.
Linn kom strax efter och joinade oss!
 
 
 
 
Nyckelpiga- Du är Vår!
 
 
Marie-Pier och jag hade pratat om att äta middag hos henne nu när killarna är borta i tre nätter och av någon anledming tänkte jag tisdag men när hon frågade om ikväll.. Ja Why not?
 
Så när jag kom hem lite i fem var det bara snabba ryck med mellanmål, dammsuga och duscha håret. Snabba ryck blev det däremot inte med dammsugaren som är SÅ dålig..
 
Vi åt god mat, drack rödvin, hade på en film i bakgrunden och snackade gött. 
MP bjöd på kyckling och grönsaker med eN köpt Bechamel sås som gratinerades med mycket ost i ugnen. Serverades med kokt potatis som också gratinerades med ost i ugn. Jätte gott! 
 
En bättre måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0