Flannery's Irish Pub

Vilken skön dag jag hade igår!
Enligt väderprognosen har solen kommit för att stanna några dagar. 
Började med en lugn morgon och frukost, sen tog jag med min bok "Femtio nyanser av honom" ut och satte mig i solen någon timme. Efter lunc. Och en lång skön dusch bryggde jag en kopp kaffe och satte mig med jobbsökandet innan jag gick in och mötte upp Linn, Marie- Pier och Gaelle i stan. 
 
Skickade in mina tre skoluppgifter och åt mellanmål när jag kommit tillbaka hem från stan. Nu ska vi granska varandras uppgifter i gruppen, dvs. Jag ska granska 9 uppgifter och ge feedback men det blir nästa veckas göra.
 
 
Marie- Pier och jag hade pratat om att gå till en pub och så blev det. Vi möttes eftet att vi båda ätit middag och satt där i två timmar och pratade.
 
A better Wednesday! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0