Hemresan närmar sig..

.. och vi åker hem redan om två dagar. Igår bokade jag och Daniel flyg till Göteborg där vi landar på eftermiddagen klockan tre. Det blir upp tidigt för att hinna med tåget från Dijon klockan 07.13 med all packning (hockeytrunk, klubbor, två stora resväskor, två handbagage plus en handväska) och lämna lägenheten i snyggt skick. 
 
Vi har vetat att det är nära men inte förrän igår visste vi säkert vilket var skönt. Det har varit rätt stressiga dagar och mycket tankar som snurrat senaste dagarna, senaste veckan. 
 
Men vi började städa och packa lite i söndags så idag ska vi göra lite ärenden och hälsa på Gaelle och Ben som fick sin lille kille i torsdags! 
Imorgon blir det en dag av packning och städning- all day!!
 
   
 
Känns både roligt och tråkigt att lämna Frankrike och komma hem till Sverige. Har varit svårt att njuta de senaste dagarna, rättar sagt omöjligt för mig. Tyvärr blev det ingen resa här för mig och Daniel, istället kommer vi resa runt i Sverige och hälsa på nära och kära. Det börjar med en eller två nätter i Göteborg hos min svägerska och deras lilla Agnes, innan vi åker till Gislaved några dagar. 
 
Au Revoir- Hej Sverige!
 
 


Kommentarer
Mamma

Välkomna hem, längtar!!!

2014-03-25 @ 12:29:52
Gunilla

Välkommen hem till Sverige. Ha en bra resa! Det har varit jättekul att läsa din blogg. Kram Gunilla

Svar: Tack moster o mamma!:) känns skönt att vara på hemmaplan även om jag kommer sakna Frankrike. Lite konstigt att inte ha ett eget hem!:) kram
Therese af Geijerstam

2014-03-25 @ 18:33:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0