Miniutflykt!

Sooool!
 
 
Jag älskar dig och din närvaro. I dijon är vi inte bortskämda med sol direkt så när den väl lyser med sin närvaro blir man glatt överraskad. 
 
Bättre sent än aldrig. Jag kom inte ut förrän på eftermiddagen, fråga mig inte varför. Halv tre hämtade Gaelle upp oss och vi visste inte riktigt vart eller vad vi skulle göra men bestämde oss för att köra lite utanför.
 
 
 
 
 
 
Helt underbar väder, önskar det kunde varit så alla månader vi varit här. Love it!
 
 
På vägen hem stannade vi på ett ölhak och tog en snabb kaffe/te utomhus. Klockan blev över fem och på en timme var det middag och duscha håret som stod på schemat, sen iväg till kvartsfinalens andra möte. 
 
Marie- Pier och Gaelle fick varsin liten te så de beställde mer varmt vatten Och fick en liiiiten kanna.. Tillsammans! Haha! Oj vad vi skrattade. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0