Metropolen Gislaved

 Nästa stopp på vår roadtripp.
 
Ännu en fin dag att vakna upp till, klarblå himmel och sol. Mötte Arne i dörren när jag steg upp och hann säga hej då till honom innan han körde iväg på en dags utbildning i Falkenberg. 
 
Med en kopp kaffe satte jag mig med jackan på balkongen i morgonsolen. Bästa starten på morgonen- nu är våren här! Härlig känsla. 
 
 
Efter frukosten vid tio kom Maria och Roger med "vår" leasingbil, en combi, för att hämta oss och all packning men innan vi åkte iväg blev det fika och de fick mysa med Agnes. 
 
På plats i Gislaved åt vi lunch ute i solen sen har vi haft besök hela eftermiddagen. Först kom Jan- Helge och Jesper. Sen vid fyra kom Myggan och Emelie med Alice och Leia på fika i eftermiddagssolen. 
 
 
 
 
 
Barnen och jag dricker saft! :-) 
 
Ikväll har vi ätit SÅ gott grillat, ribs och fläskfilé med bakad potatis och Marias gräddiga whiskeysås. Smaskens! 
 
Nu sitter vi alla fyra uppe i soffan i matkoma och med Gladiatorerna i bakgrunden.
 
Glöm inte att det blir "sommartid" inatt..
Nu går Vi mot ljusare tider!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0