Roadtrippens första stopp

Göteborg.
 
I torsdags kväll åt vi tacos tills vi hamnade i matkoma... Sen bjöds det på glassbuffe a'la Arne med fyra sorters glass, vispad grädde, kolasås och chokladsås. Men proppmätta som vi var var det svårt.. Arne klarade det galant:-) 
 
 
Igår startade jag dagen med en svensk god kopp kaffe, solen sken och fredag! Vi åt en god "hotell" frukost alla tillsammans Med bröd, fil, skinka, ost, ägg, kaviar, onsalakorv, räksallad.. Ja allt gott som man saknat. (Ägg och kaviar har vi dock haft I La France)
 
Arne, Daniel och jag tog spårvagnen in till Stan för klockan elva var jag på jobbintervju. Sen fikade vi med Synnöve! 
 
 
Helt underbart att vara i Götet och strålande sol.. Så jag och Daniel satte oss på någon japansk restaurang där vi åt lunch. Vi tog en sväng genom saluhallen innan vi satte oss på en annan uteservering och tog en kall öl. 
 
 
 
 
Vi vi var hemma hos Arne och Jessica vid fyra igen. Det blev en lång, lugn och skön kväll i soffan och Mys med Agnes.
 
 
 
God mat, lite cider och Let's Dance!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0