Sol, sol mera Sol!

Tyvärr ser det ut att vara sista fina dagen imorgon så idag gjorde jag lunchpicknick och begav mig iväg till en park där jag var i tre timmar, vilade och läste i en av mina skolböcker.
 
 
Daniel kom hem efter 3 dagar iväg och två matcher, förluster tyvärr, så han sov till tolv och sen var han tvungen att plugga så han kunde inte joina mig ute i det fina vädret. Tråkigt att inte ses när de varit iväg och ska spela både fredag och lördag. Mest synd tyckte jag om Daniel. 
 
Själv har jag pluggat två kvällar för jag inaåg att jag gjort något fel och tänkte det var lika bra att göra om alla tre inlämningar. Men har haft sköna kvällar efteråt och härliga dagar med sol. 
 
Ikväll har jag lagat lasagne och köttfärsen förberedde jag faktiskt redan igår så var skönt. 
Men skar mig det första jag gjorde:( 
 
 
&
 Grattis Christian igen som fyllde 25 igår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0