Sweden, Suede, Sverige..

.. Ja då var vi här igen efter 7 månader i Frankrike. Det känns lite vemodigt men ändå överraskande skönt och bra att bara hemma i Sverige. 
 
Frukost och kaffe på tåget en tidig morgon!
Vi hade "liite" packning med oss hem .. En hockeytrunk, tre stora resväskor, två handbagage, två handväskor och hockeyklubbor. Bara jag och Daniel.
 
Det har varit en lång dag och jag känner mig rätt trött efter resan, en tidig morgon och efter att ha packat och städat de senaste dagarna. Maria, svärmor, hämtade oss på Landvetter vid tre och då körde vi hem till Jessica, Arne och lille Agnes. Nu väger hon åtminstone 2 kg så det tar sig..
 
 
Vi bjöds på hembakade kanelbullar och nu är vi damer iväg på någon utförsäljning Men de har mest byxor och jag som hatar prova det är här fel dag;) längtar till tacos och en kväll i soffan hemma hos A&J!
 
See u!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min blogg är som en gott & blandat påse- en blandning av sött och salt. Här får du läsa om allt från vad som fyller en helt vanlig vardag till att vara på resande fot. Nu väntar nya äventyr, följ med!

RSS 2.0